Ζάντες Lexus ES VII XV70 (XZ10) - από 2018

Siódma generacja ujrzała światło dziennie w 2018 roku. Siódma generacja jest pierwszym modelem sprzedawanym w Europie zastępując tym samym model GS. Jedyny model jaki został wpuszczony do Polski to ES 300h z układem napędowym w postaci 2.5l silnika benzynowego o mocy 179 KM i silnika elektrycznego o mocy 120 KM, zestrojone razem to moc rzędu 218 KM. Hybryda czwartej generacji ma być oszczędna i oczywiście mocniejsza. Lexus nadał modelowi wygląd jedyny w swoim rodzaju, z przodu mamy do czynienia z przeogromną atrapą chłodnicy w kształcie klepsydry z wielkim logo po bokach delikatne wloty powietrza a nad nimi zgrane płaskie reflektory a linia boczna akcentuje styl sedana. Wnętrze tego auta to świetnej jakości materiały i spasowanie ich wszystkich w jedną całość, panuje tu dominacja skóry i miękkich plastików, które znalazły swoje miejsce nawet na tunelu na wysokości kolan. Wszędzie jest mnóstwo technologii, gniazda USB, w schowku ładowanie bezprzewodowe, 12 calowy wyświetlacz sterowany jest touchpadem przypominające sterowanie w laptopie. Dodatkowo mamy tu Apple Car Play, Head up display bogaty w informacje, czy Mark Levinson-zestaw audio świetnie i czysto grający. W kokpicie jest mnóstwo miejsca z przodu i z tyłu, nawet 4 osoby o wzroście 185cm mogą się w samochodzie rozsiąść jak na kanapie.

Szeroka gama felg Aluminiowych do Lexus ES VII XV70 - LadneFelgi.pl

Historia Lexus ES

Pierwsza generacja to rok 1989-1991, była to szybka konstrukcja do zaprezentowania wraz z debiutującym sedanem bazująca na Camry Prominent. Druga generacja pojawiła się w 1991 roku dzieląc projekt z nową generacją Toyoty Windom. Całkowicie przeprojektowany z nowymi reflektorami w lekko zakrzywionej i zaokrąglonej obudowie. Silnik uposażono w 3 litry i podniesiono moc do 185 KM. 1994-1996 rok to lekkie aktualizacje w wyglądzie. Trzecia generacja to lata 1996-2001 wraz z programem Camry z serii XV20. Weszły tu sztywniejsze nadwozia, ostrzejsze linie i ogólnie bardziej ekskluzywne wnętrze. 1998 rok to kilka aktualizacji głównie bezpieczeństwa a w 1999 roku nastąpił łagodny lifting, nowych świateł i kierunkowskazów, grill, czy więcej drewna w środku kokpitu. Czwarta generacja to 2001-2003 rok i bardziej ekskluzywny, luksusowy i bardziej aerodynamiczny wygląd. Generacje wykończono drewnem orzecha kalifornijskiego, dodano oświetlenie podłogowe, czy chromowane klamki. W roku 2003 zmodyfikowano silnik 3,3l o mocy 168 KM a w 2005 roku otrzymał lifting. 2006 rok to piąta generacja sedana z silnikiem V6 o pojemności 3.5l z napędem na przednie koła z nastawieniem na segment luksusowego komfortu ze sportowymi osiągami. 2009 rok to lifting z nową osłoną chłodnicy, dolnym zderzakiem i tylnymi światłami. W środku pojawił chrom na listwach bocznych, fotele z pamięcią i wiele wiele innych. VI generacja wyszła w wersji ES 350 i hybrydowej ES 300h zostając towarem tylko i wyłącznie eksportowym, samochód jeszcze poprawiono w 2015 roku przed wprowadzeniem nowej generacji.

Felgi Lexus ES VII XV70

Japońskie samochody zawsze wyróżniały się niestandardowymi projektami samochodów tak i nasza firma która przoduje w trendach modelowania felg. LadneFelgi.pl współpracuje z producentem Racingline od wielu lat na stałe wpisując się w kanony rynku. Nasza firma to nie tylko felgi aluminiowe, ale także stalowe jak i różne akcesoria oraz opony na każdą porę roku. Produkty Racingline to nie tylko unikatowy wygląd, ale także wybitna jakość potwierdzona wieloma certyfikatami i zadowoleniem naszych klientów. Nasz doświadczony i oddany zespół z chęcią udzieli państwu wszelkich wskazówek i pomoże dobrać wymarzone produkty.

Zobacz wszystkie felgi aluminiowe do Lexus ES VII XV70

... (czytaj więcej) ... (ukryj)
pixel